Tuesday

Man ska aldrig säga att man ska vara hemma en hel dag, för det var jag inte. Det tog inte så lång tid efter jag hade skrivit inlägget så åkte jag bort. Var nämligen bjuden på att sitta ute och äta våfflor. Det kan man ju inte tacka nej till, för min vovve gillar också att vara ute när det är så fint väder.
Så man har fått lite färg i ansiktet.

Det jag tänkte visa att igår fick jag min fina kalender.





Jag är jätte nöjd med min kalender. Det här året så blev det att jag körde svart istället för rosa som jag har kört med dom två andra åren.

Sen har jag börjat med att fylla i viktiga datum i kalendern som jag inte vill missa hihi. Som sagt jag är super nöjd med den.


Kommentarer
Postat av: gaby

Vilken fin kalender,det är ett måste att ha en.Vad härligt att sitta ute och äta våfflor när solen skiner.Jag har också ätit våfflor hi,hi,kul.Ser att ni investerat i sängbord.Visst blir det kul när ni får dom.Förstår att du längtar till ni fått klart. Ha en fin kväll.

2011-03-29 @ 17:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0