Vart ska man börja!

Jag har ingen aning vad jag ska börja med. Men jag börjar väl med gårdagen.
Som ni ser så har jag inte skrivit på bloggen sen igår, men det är för att jag har helt enkelt nästan inte varit hemma.
Jag skrev ju igår att vi skulle ut och grilla och det gjorde vi. Vi var helt enkelt hos mina föräldrar och grillade hos dom. För dom har en jätte mysig grillplats. Så vi grillade från korv till fläsk och lever haha. Men jag åt bara korven. Det är så gott att grilla korv ute i naturen. Sen så hade vi även varm choklad. Söndagen kunde verkligen inte vara bättre. Sen slutade det med att vi hamnade hos brorsan för att se på hockey. Och Luleå vann så nu är dom i semifinal, säger man så?!
Det var så spännande att se på matchen så jag fick ont i magen, men jag är jätte glad att dom vann.
GRATTIS LULEÅ HOCKEY!

Vi såg även Solsidan hos brorsan för vi blev bjuden på en sen middag hos dom, för hockeyn var inte klar förrän efter sju på kvällen. Sen när Solsidan var slut så åkte vi hem så fort som möjligt för att vi skulle se på Big Brother hihi, sen blev det sängen. Man blir verkligen trött av att vara ute en hel dag.

Idag så har jag inte heller varit hemma, blev att så fort jag steg upp så åkte jag till mina föräldrar igen för jag hade glömt mina vantar, det är fortfarande för kallt att vara utan vantar. Så min brorsa var också där. Så nu har jag varit hemma en stund har även börjar förbereda middagen. Ni ser jag har verkligen fullt upp på dagarna hihi.

Imorgon ska jag jobba så det blir bra, man kan aldrig säga nej till pengar hihi.

Kommentarer
Postat av: maria

jösses du har verkligen haft fullt upp =) men så är det ju! är man ledig då med så vill man ju hinna med så mycket som möjligt!,har knappt varit hemma på hela helgen jag heller!....lät jättemysigt att grilla korv ute! skulle jag med vilja göra,gjorde man alltid förr men nu tänker man liksom inte på det! men det är ju riktigt mysigt! ja detta får det allt bli ändring på! ha det gott fina du kram!

2011-03-21 @ 22:17:28
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0