Middagen

Vi hade en trevlig kväll igår. Jag blev super nöjd med middagen, för det var jag som hade fixat ihop menyn samt dryck till. Så alla blev nöjda med röd vinet som jag hade valt.
Man kan säga att det var ett tema igår för alla rätterna som vi bjöd på var tillagad från ugnen hihi. Tyvärr har jag inte bilder på all mat, bara förrätten. Jag har alltid så kul så jag glömmer att fota.



Till förrätt så blev det Toast med honungsgratinerad chévre. Sallad med ruccola, pärltomater och balsamicosås.
Dryck Ronar mousserad vin.

Till varmrätt blev det helstekt fläskfile med patatas bravas och rosépepparsås.
Dryck Montecillo röd vin.

Till efterrätt blev det friterad camembert med lingonsylt.
Dryck Red port portvin.

Jag är super nöjd över hur bra maten blev, och det är verkligen roligt att laga mat, speciellt när allt blir så bra hihi. Min sambo tycker att jag ska alltid ha tre rätters färdigt när han kommer hem från jobbet hihi.

Kommentarer
Postat av: fatima

Vad gott det ser ut och så fiiiiint upplagt!!

2011-05-07 @ 11:58:58
URL: http://Www.thistakes.com/
Postat av: Nina

Mums lät som en supergod middag :)



Kram.

2011-05-08 @ 08:33:06
URL: http://anina.blogg.se/
Postat av: gaby

Oj,vad gott,mums mums. Kram

2011-05-08 @ 22:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0