Äntligen

Funkar nätet igen, tydligen har det inte funkat sen halv tio imorse. För en avgrävd kabel i Bromma  utanför Stockholm. Tänk att man blir påverkad av det. Tack vara det så sket sej en sak för mej idag, som kunde innebära ett jobb för mej, så det är surt. Jaja, det är inget som jag kan påverka.

Det var verkligen en jobbig dag för mej igår, men idag så känns allt bra igen. Så jag är inte irriterad förutom då med nätet så klart, men annars är det som vanligt.

Är ledig imorgon, känns grymt bra. Ska kanske jobba extra på lördag, tog på mej det friviligt. Men jag får vet mer imorgon om jag ska jobba på lördag.

Nu måste jag gå igenom mailen, har fått en hel del nu när nätet har legat ner.
Ha en super bra kväll!

Kommentarer
Postat av: maria

åhhh irriterande sånt där! speciellt när man väntar på något viktigt!! hoppas allt är bra med dig kram!

2011-10-13 @ 22:44:18
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0