Versace for H&M!

Idag går det ju att se vad det är för kollektion som dom släpper. Jag har hittat några favoriter som jag vill ha.
Då börjar vi!

Accessoarer



Armband kostar 249kt.



Läderväska 999kr.



Ring kostar 199kr.

Dress



Silver klänning kostar 1999kr.



Guld klänning kostar 1999kr.



Kostar 699kr.



Det här är min favorit klänning av dom alla! Kostar 699kr.

Topp och kjol



Topp kostar 399kr.



Min favorit kjol. Kostar 999kr.


Kollektionen släpps i utvalda butiker och på webben den 17 november klockan 10:00.


Bilder från HM.



Kommentarer
Postat av: Sanna

Bläddrade igenom kollektionen imorse och tyckte den röda klänningen var det enda som var riktigt snyggt...fast jag undrar hur den ser ut bakifrån, man vill ju inte se ut som Stålmannen :)

2011-10-27 @ 13:32:01
Postat av: Nina

Till Sanna! Haha, jag hoppas verkligen inte att det är så. Du är för rolig =) Jag tror verkligen att klänningen skulle passa dej super bra!

2011-10-27 @ 13:35:48
URL: http://chicnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0