Godmorgon

Det blev att jobba igår, men snacka om att jag var trött och slut när jag kom hem. För jag började tidigt igår och slutade sent i söndags. Så idag känns det verkligen skönt att vara ledig. För se om det blir nå mer jobb i veckan för till helgen så börjar jag och jobba igen, min nionde helg på raken hihi.
 
Såg ni på Dallas igår? Jag såg det och jag blev fast, så man måste se det idag. Det är det som är jobbigt när det är höst att alla serier börjar om igen, så att bara se på det är ju ett heltidsjobb haha. Tur att vi har en inspelningsbarbox, men den blir fort full. Det är många serier som jag följer.
 
Nu ska jag fixa mej klar för idag, för det blev en lång sovmorgon imorse.
 
Ha en super härlig tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0