Godmorgon godmorgon

Äntligen fredag, det känns underbart hihi. Fast jag ska jobba imorgon, men jag börjar inte förrän ett så det är lugnt. Så jag vet verkligen vad som händer i helgen hihi.
 
Igår var jag hos en vän eftersom hennes dotter har fyllt ett år för några veckor sen. Blev bjuden på gofika, jag måste bli bättre på att baka. Tänker hela tiden att nu ska jag baka men det blir aldrig av. Får se om jag skärper till mej nu när jag ska bo i huset haha.
 
Träningen är också något som jag måste ta tag i, blev lite väl lång paus när man min sambo hade semester, fast vi var ute och gick några gånger speciellt upp för Ormbergsbacken. Och sen har det blivit cyklande en hel del. Där har jag allafall märkt att jag cyklar mycket fortare nu än vad jag gjorde i början på sommaren.
 
Ha en fab fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0