Torsdag

Det var ett tag sen jag var på bloggen, men det är för att jag har jobbat en del, sen så är det ju högsommar här uppe i norrland. Vi har så fina dagar så när man är ledig så är jag ute hela tiden. Det är verkligen varmt och skönt, så man kan säga att det är på tiden att vi har fått värmen här uppe hihi.
 
Snart är det helg igen och jag vet inte riktigt om jag ska jobba i helgen, måsta snacka med min chef idag. För imorgon ska jag allafall jobba mitt favorit pass. Det har hänt en del saker på jobbet så man får se om vi ska få nya schema och sånt. För jag har allafall sagt hur jag skulle vilja ha det, så vi får se vad som händer.
 
I veckan så har jag varit till huset och klippt häcken hehe. Man vill ju bestämma längden på den. Lagomt är som alltid bäst.
 
Ha en super härlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0