2012-12-03

Hoppas att ni hade en bra första advent igår?
Jag har haft en riktigt härlig helg, som i lördags gjorde vi ingeting. Men igår så tog jag fram adventsstakar, ut med en julgransbelysning som jag får fota ikväll så ni får se hur vackert det är på gården. Det är nått konstigt med att sätta ut en julgransbelysning för det är precis som i filmen Ett päron till farsa firar jul, som vissa lampor lyser och inte dom andra med mera tills vi insåg att det var glapp då blev allt mycket lättare hihi. 
 
Nu är det riktigt nära att vi kommer bo själv för imorgon flyttar våra inneboende, kommer känns lite konstigt men skönt hihi. Idag har man fått vara ute och skotta, det var skönt men det tar lite längre tid för mej nu än vad det gjorde tidigare, men som sagt jag blir bättre och bättre för varje dag som går.
 
Ha en riktigt härlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0