Godmorgon

Nu är man tillbaka igen, vilken helg man har haft. Kan säga att jag och min sambo hade super kul i fredags när vi höll på laga vår goda mat, men vi fick även vara ute och skotta en del. Det är helt sjukt hur mycket snö vi har fått på sista tiden. Jag måste säga att jag föredrar -30 än att det ska snöa så här mycket.
 
Sen har jag ju jobbat hela helgen och det gick väl så där, mitt knä fixar det inte. Som när jag skulle hem höll jag inte på kunna sätta mej i bilen och köra vara ett problem när jag skulle trycka på kopplingen sen när jag skulle kliva  ut från bilen var det också problem. Jag måste hinna bli bättre tills på lördag för då ska jag börjar och jobba 7 dagar i sträck. För det blir att stå i 8 timmar i sträck när man jobbar. Jag är nu verkligen less på att halta. Nu har jag haft det här i en månad. Och jag kan inte vara sjukskriven nå mer.
 
Idag har jag fullt upp, måste faktiskt skriva en checklista som jag kan bocka av när man har gjort klart nått.
 
Ha en härlig dag, för om 7 dagar så är det julafton!
 
Nu har det äntligen slutat och snöa, jippi!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0