Friday

Äntligen är det fredag. Känns så otroligt skönt. Sen bästa av allt man är ledig hela helgen hihi.
Idag är det en vecka sen man var på Cape East och jag har lovat mej själv att jag ska alltid ha en spadag och det är fredag. Men det blir inte av idag så det får blir imorgon istället.

Min sambo slutar jobbet snart så då blir det att åka och handla lite oxfilé och vin. Så det blir en riktigt mysfredag och så ska vi bara slappa.

Sov riktigt bra inatt, men innan jag somnade så var jag tvungen att läsa ut boken Laura flickan från havet. Det är bra att det kommer en till del, för man vill så gärna veta vad som händer sen hihi.
Ha en jätte härlig fredag!

Kommentarer
Postat av: Nina

Visst är det skönt med spadagar :)

Härligt att vara ledig i helgen, planer för kvällen? Här blir det nog mello :)

Kram

2012-02-04 @ 06:51:12
URL: http://anina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0