Godmorgon

Redan söndag, den här helgen har gått fort. Nästa helg ska man jobba och då nästa, sen har jag funderingar på att ta och jobba en extra helg i mars, men jag ska ta det med min chef nästa vecka.

Det är inte länge kvar tills vi ska åka till Uppsala, bara 25 dagar. Det ska bli så super kul. Nu igår så bokade vi in ännu en till sak, fjällen. Vi ska dit som vanligt och det är också super kul. Det här blir ett bra år.

Tyckte ni att det vann rätt låter igår?
Jag tyckte allafall det. Jag hejade nämligen på dom. Så det är kul att nån gång kan mina favoriter vinna hihi.
Ha en super härlig söndag!

Kommentarer
Postat av: Gaby

Tjena,Det är väldigt burrigt ute,det verkar vara så i hela landet,det spelar inte så stor roll var an bor,ha,ha.Det är klart Norrland har riktigt kallt.Du skriver om melodifestival låtarna,hitills tycker jag det var skit. Du ska ha en fin Söndag!

2012-02-05 @ 10:33:58
Postat av: SOFIA

Hej fina du, hoppas du får en fin Söndag! Glöm inte att kika in tävlingen som nu är igång. Kanske något just du vill ha. KRAM

2012-02-05 @ 14:52:16
URL: http://bysofia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0