Spara eller slösa!

Nu när jag äntligen har min äkta YSL ring så har jag jämfört den med min inspirerad YSL ring från Cocoo som jag dessutom säljer.



Det är faktiskt inte jätte stor skillnad.

Äkta YSL slösa:
Sten är gjord av glas.
Den har mörkare färg, dvs guldet är inte så guldigt.
Har en stämpel på insidan.

Fake YSL spara:
Sten är gjord av plast.
Har mer guldigt färg.
Men har sina konturer på nästan exakt på samma ställe som den äkta.

Jag har alltid velat ha en äkta YSL ring så jag är super nöjd med mitt köpt. Så där är jag en slösa hihi.

Slösa kostar ca 1100kr.
Spara kostar 145kr.

VAD VÄLJER NI?!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Slösa var helt klart finast!!



2 veckor?? Det låter som "flunsan".. Jag är rädd att jag ska få det. har läst att den ska vara riktigt jävlig nu i år. Usch!

Vilken snäll dotter du är! Jag älskar att ge saker till min mamma. Hon blir alltid så glad! Dessutom tycker jag det är lättare att köpa grejer till min mamma än till min kille..

Kram

2012-02-29 @ 15:35:44
URL: http://bekijk.blogg.se/
Postat av: J

Snygga ifl!

2012-02-29 @ 16:55:57
URL: http://josefindysenius.spotlife.se
Postat av: Gaby

Det viktigaste är att du är nöjd.Det är klart att orginalet är snyggast din slösa,hi,hi.

2012-02-29 @ 17:33:34
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

söta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0