Godmorgon

Vad skönt det var att få sova ut idag. Men jag vaknade ändå vid sju tiden imorse för jag tänkte om dom skulle komma idag och göra färdigt i stora badrummet. För det är så lite som fattas där. Men vi får se om dom dyker upp senare idag eller om dom kommer nån annan dag. Gillar inte att bli så här fast i lägenheten. För jag vill inte lämna den obevakad hihi.
Just för vovven och dom verkar ju inte heller låsa dörren när dom lämnar lägenheten. Så jag litar verkligen inte på dom!!!

Jag har ju varit med om en gång när vi inte hade låst dörren så kom en senil kvinna in i lägenheten när jag fyllde år. Det är ju fan läskigt. För man vill vara trygg i sitt hem. Dörren är alltid låst nu för tiden.

Idag har vi lagomt kallt ute, dvs minus 16 det var länge sen man kände en sån kyla hihi. Så min vovve fick ha sitt fina hundtäcke på sej när vi var ute, men det var skönt att komma in i värmen igen.
Ha en underbar måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0