Bilder från i fredags!

Här kommer lite bilder från i fredags när vi var hos mina föräldrar och åt middag. Lovade ju även fota lite grann från utsidan av vårt framtida hus, som inte är så långt bort.
 
 
Det här är en liten del av baksidan av huset.
 
 
Vattnet som man ser.
 
 
En stor och härlig sten på gården, det ni ser till vänster om stenen är en uteplats så där kommer vår loungegrupp hamna.
 
 
Det blev vitlöksbröd och aioli till förrätt.
 
 
Oxfile och en slags potatisbakelse som jag alltid säger om den.
 
 
God dricka till så klart.
 
Hade en super härlig fredag, kan verkligen inte klaga.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser jättefint ut, förstår att du längtar efter flytt :)
Kram

2012-07-02 @ 20:07:30
Postat av: Nina

Från mig :)

2012-07-02 @ 20:08:21
URL: http://ninajustme.blogspot.se
Postat av: Madeleine

Oj vad jag blev sugen på grillat nu! Vad fint det såg ut på bilderna:) Kram

2012-07-02 @ 23:34:43
URL: http://Bekijk.blogg.se
Postat av: Gaby

Oj vad fint.Ni kommer att trivas.Kram!

2012-07-03 @ 23:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0