Godmorgon

Kan inte fatta att det är Midsommarafton imorgon, det innebär att det börjar bli lite stressigt. Måste fixa naglarna idag för imorgon måste jag ta tag i maten som vi ska äta, det är ju ingen idé att göra salladen idag för då är den ju inte lika god imorgon. Sen så måste jag även göra en röra imorgon som vi ska ha till vårt grillade kött. Man måste ju nästan grilla kött på midsommarafton hihi.
 
Men nu idag så ska jag skriva ett mail till bröllopsparet imorgon, för jag hinner inte att skicka ett telegram. Som sagt dom här dagarna har gått så fort så jag har inte alls hängt med vad det har varit för dag. Igår var jag så säker på att det var tisdag hihi.
 
Nu måste jag börja skriva mailet, för det ska bli snyggt och bra.
Ha en jätte härlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0