Godmorgon

Det är en del saker som snurrar i mitt huvud. Tänker bland annat på inredning igen, sen så tänker jag på midsommarafton och midsommardagen. Idag måste vi handla saker till midsommarafton, för man har inte lust att åka och handla senare i veckan för då kommer det vara kaos i matbutikerna och på bolaget. Vi ska ju fira midsommarafton där vi firade förra året. Så vi får se om det blir samma gäng, det är allafall vad jag hoppas på för jag hade riktigt trevligt förra året. Sen så ska vi ju på bröllop på midsommardagen och jag har fått tänka om en ny outfit eftersom bröllopet kommer vara i skärgården så det blir att vara ute hela tiden. Så jag kommer satsa på byxor och det lär nog bli en hel del mygg, för det är myggår iår.

Va ut med vovven imorse och fick direkt myggor efter mej när jag var i skogen, blev tillomed stucken på en gång på huvudet, hatar myggbett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0