Godmorgon

Man känner verkligen av att man ställde klockan en timme fram igår, för jag var jätte trött när jag steg upp igår och idag. Men snart är man väl tillbaka till den vanliga rytmen.

Jag jobbade ju hela helgen, eftersom jag har även slutat tidigt så har vi gjort en hel del saker. Därför har det var dåligt med bloggande. Igår var vi och fraktade bort skotern, för nu börjar skotersäsongen ta slut. Vi kom hem nio på kvällen.

Idag ska jag ta det lugnt och skicka iväg ett paket, fota det jag har köpt på sista tiden. Jag har även fått Marni armbandet från H&M, men jag var inte nöjd med det, så jag kommer lägga ut den på min bloppis.
Ha en härlig start på den här veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0