Godmorgon

Se det snöar, se det snöar det var väl roligt...NOT. Kan inte fatta att det snöar så mycket idag, ska visst göra det imorgon också. Det här är ju inget vårväder. Men det passar bra att jobba när det är sånt här väder, men det enda som känns lite jobbigt är att jag ska köra bil nu när vi har äntligen fått sommardäck på den. Det är bara typ två dagar sen vi bytte till sommardäck.
Det blir väl sommar nångång.

Som sagt det blir jobb hela dagen och kvällen samma imorgon. Ska även bli intressant och se mitt sommarschema. För jag fattar att jag lär ju jobba när jag fyller år, nu när man för en gångs skull fyller år på en lördag. Hade ju planer på att fira min födelsedag på Cape East, men vi får se. Som sagt hela min midsommar helg var ju också planerad, men då har min duktiga chef gjort att jag ska jobba den helgen fast det är min lediga helg. Som ni ser så har jag inte riktigt släppt det. Men jag kommer ändå vara glad på mitt jobb idag.

Ha en super härlig lördag!

Kommentarer
Postat av: Gaby

Usch,vad trist med snö i maj.Nina det blir snart sommar,hoppas den blir fin. Kram!

2012-05-05 @ 22:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0