Lördag hela dagen lång!

Idag kommer min sambo, jippi hihi.  Ska bli så kul och träffa han. Jag måste berätta lite skvaller till er som är rätt så kul. Ni vet David Lindgren som var med i årets Melodifestivalen, hans farfar bor typ granne med min mormor. Sen så är hans föräldrars hus inte så långt bort från min mormors hus. Men jag kan säga att jag har inget minne av att jag har sett David när jag var liten och bodde här på sommaren.  Det vad dagens skvaller.




Regnbågen som syntes här igår.




Kommentarer
Postat av: Nina

HiHi vad kul med skvaller :) Han spelade faktiskt här på torget igår (fast jag jobbade tyvärr..)

Ha en härlig dag & skönt att du får träffa sambon :)

Kram.

2012-05-19 @ 13:08:45
URL: http://ninajustme.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0