En middag för länge sen...

Igår så bokade jag en hemmagastronomi påse för den innehåller kronhjortfilé denna gång och det är ngt som jag har aldrig ätit tidigare, så det kommer bli kul att laga till. Kan tänka mej att det blir smaskens.
 
Vet inte om jag har vissar dom här bilderna tidigare från en påse som vi har tagit hem.
 
 
Det här var den senaste som vi åt och det är för nån månad sen, kommer inte ens ihåg vad det var för kött, oops.
 
 
Så blev allafall slut resultatet, vet att jag tyckte att det var super gott.
 
Sen så får man alltid ett vintips vad som passar till maten och det var det här vinet.
 
 
Det passade verkligen bra till maten.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

så gott ;)

2012-11-15 @ 18:03:07
URL: http://rebeckhaam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0