Godmorgon

Jag har haft en bra helg, fast man har jobbat sej igenom hela den. För när man börjar och jobba klockan 13 så sitter man bara och väntar på att man ska åka iväg men sen så brukar jag vilja hinna göra lite saker innan jag åker.
Men idag är jag ledig hihi.
 
Middagen som vi hade i fredags var så super god, har självklart fotat så jag får visa det senare idag.
 
Idag så ser man äntligen solen, så för en gångs skull så är det ljust ute, för dom senaste dagarna så har det varit grått och mörkt. Det är inte underligt att alla är trötta. Men idag ska jag passa på att gå på en pw, min vovve behöver det hehe.
 
Ha en riktigt härlig måndag och ta vara på den dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0