Shoppat!

 
Fotot blev inte bra som jag tog. Men hur som helst så är det från OPI skyfall collection jag har köpt min två nagellack ifrån, Goldeneye och the spy who loved me.
 
Jag äger en del nagellack sen tidgare, men jag har inte hittat dom än för dom ligger kvar i nån kartong fortfarande. Så det känns verkligen konstigt att inte ha nå nagellack på sej, för det har jag annars alltid. Men ikväll så blir det att måla naglarna får se vilken färg jag använder hihi.
 
 
Sen så köpte jag en ny ansiktskräm, har aldrig tidigare använt nå produkter från Dermalogica, men jag har hört att dom ska vara bra.
 
Har ni testat nått från Dermalogica?
 
Sen så blev även en julask med mascara som ska ge längre ögonfransar och en ögonkräm samt eye make-up remover från Helena Rubinstein.
 
Som sagt jag är super nöjd med mina inköp!

Kommentarer
Postat av: maria

Tack Nina!!=),ja jag blev jättenöjd med håret!,i början kändes lite mörkt men det är väl bara ovant antagligen nu trivs jag i det! o man kan ju alltid bli blond igen om man skulle vilja det till våren,fast då är det nog bra att gå till en frisör!

fina lack du shoppat!,gillar OPIS lack! ha det bra kram!

2012-11-14 @ 12:41:24
URL: http://mialooove.blogg.se
Postat av: Madeleine

Jag ÄLSKAR den mascaran! Det är den absolut bästa som finns!! Kram

2012-11-14 @ 16:36:58
URL: http://bekijk.blogg.se
Postat av: gaby

Läckra nagellack du shoppat

Svar: Det är verkligen kul med nagellack hihi =)
Nina

2012-11-14 @ 18:42:09
Postat av: Nina

Gud vad härligt med beauty-shopping! :) Älskar det.
Ha en skön dag & mysigt med restaurangbesök, inte fel på en torsdag. Kramis.

2012-11-15 @ 09:44:36
URL: http://ninajustme.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0