TGIF!

Äntligen fredag, då måste det bli lite fredagsmys. Men annars kommer helgen vara lugn, pratade med min chef och sjukskrev mej. För jag kan inte jobba när jag har så där med mitt knä. Men jag blir allafall bättre för varje dag så det känns bra.
Jag jobbar nästa helg och då nästa och då nästa, alla helger i år hihi.
 
Har fått en inbjudan idag att jag ska på tjejmiddag den 8 dec, det kommer bli super kul. Är skönt att få komma bort hihi. För imorgon ska min sambo på killträff så då är det rätt att jag också ska bort en annan helg.
 
Ha Nu En SuPeR hÄrLiG fReDaG!
 
 

Kommentarer
Postat av: Gaby

Du ska ha en fin helg,trots ditt J....knä. Kram!

Svar: Tack så mycket! =) Du ska också ha en riktigt härlig helg! Kram
Nina

2012-11-23 @ 16:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0