Godmorgon

Det är något med måndagar, jag har faktiskt börjat gilla den dagen. För då är det en ny vecka och nya möjligheter. Sen så vet man inte heller riktigt vad som händer på den här veckan hihi.
Men hur som helst så är det ju Halloween på onsdag, så då börjar mitt firande. Ni skulle bara veta vad jag ska göra på dom dagarna från onsdag till lördag så skulle ni nog skratta åt mej hehe. Jag ska frossa i att se på skräckfilmer och i allmänt ha super kul hihi. Det ska väl hända mer saker också. Men det tar vi en annan gång.
 
Idag så måste min sambo hjälpa mej att få igång min dator för jag har bilder att visa er, för det har ju hänt en hel del den här senaste månaden. Så det är första prio idag.
 
Jag skulle vilja gå ut och fota idag, för vi har en super fin is, så det har varit en hel del folk i helgen som har åkt skridskor.
Nu ska jag ta till vara den här dagen!
 
Ha en super härlig start på den här nya veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0