Godmorgon

Redan torsdag och min sista lediga dag, men jag har ju fått vara ledig i 4 dagar så man ska inte klaga hihi. Jag öppnar imorgon så det känns jätte bra, för jag gillar att sluta tidigt på dagarna. Det blir värre på lördag och söndag då man slutar nio på kvällen. Då är som hela helgen förstörd, men som sagt jag är ju ledig nästa helg det är jätte skönt.
 
Idag hade jag tänkt baka, nämligen brownie för jag var sååå sugen på det igår. Men det blir inställt med bakning idag, för jag har ingen sån där form som man ska ha för att göra brownie. Var sugen på att göra den med havssalt, för choklad och salt är ju så gott.
Men jag kommer hitta på något annat att göra.
 
Ha en super härlig torsdag för tänk snart har ni helg och är lediga!

Kommentarer
Postat av: maria

Hej Nina!=),nu var det alldeles för längesedan jag tittade in hos dig o lämnade avtryck! men mitt liv består utav att jobba,äta o sova haha=).Hoppas allt är bra med dig och att du trivs i ditt hus?!!!=D grattis återigen! så kul det måste vara!!.Ha det bra o sköt om dig! kramar i massor!=))))

2012-10-26 @ 14:17:46
URL: http://mialooove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0