Godmorgon

Känner mej inte riktigt kry idag, började redan igår att jag fick ont i halsen. Idag har jag ännu ondare i halsen samt att jag har börjar bli förkyld och täppt i näsan. Jag får inte bli värre för jag ska ju jobba hela helgen. Jaja vi får se hur det slutar.
 
Idag kommer det inte hända så mycket eftersom jag ska jobba sen blir det att gå och lägga sej tidigt för jag ska upp jätte tidigt imorgon. Har öppning hela helgen.
 
Nä, nu ska jag göra en massa saker innan jag åker till jobbet.
Hoppas att ni får en underbar fredag och helg!

Kommentarer
Postat av: Gaby

Äsch,vad tråkigt att bli förkyld.Ett råd köp vicks blå och Fishermans det underlättar. Kram!

Svar: Jag hoppas verkligen att jag blir bättre snart =) Kram
Nina

2013-01-26 @ 17:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0