Godmorgon

Jag vet inte riktigt vart jag ska börja. Men vi börjar med i söndags så var jag i domkyrkan i Luleå för det var en konsert med Janne Schaffer och Markus Warg. Det var bara dom två som spelade. Kan säga att det var verkligen häftigt att höra elgitarr spelande i en kyrka.
Sen efter det så var vi ut och åt på Exotic det var med hela min familj. Så det var verkligen en trevlig söndag.
 
Igår så var jag ledig min första dag, var ut på en liten pw, sen så har min sambos familj varit och besökt oss. Sen var den dagen slut hihi. Idag får vi se vad jag hittar på för ngt, för imorgon så börjar jag och jobba igen, för sen blir jag ledig i två dagar till och sen blir det att jobba hela helgen igen. Så ser min vecka ut, inget att klaga på.
 
Hoppas ni får en riktigt bra och härlig dag idag!

Kommentarer
Postat av: Gaby

MMMMM,vilken mysig söndag.Janne Schaffar är en otroligt duktig musiker,en av våra bästa.Hoppas din pw gick bra!Tänker på ditt knä,men det har väl blivit bättre hoppas jag. Du med ska ha en härlig DAG!

2013-01-22 @ 17:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0