Godmorgon

Vilket väder man har vaknat upp till, blå himmel och lite sol men det är minus 26 hihi. Kylan är här. Så idag kommer man inte vara ute nå mycket. Får se hur min vovve kommer gilla det här.
 
Ni vet jag var ju ledig i tisdag, kan säga att jag hann inte göra så mycket den dagen för jag hade hela min familj här på besök och det var trevligt, så idag blir det nya tag. Börjde lite smått att packa upp från kartongerna igår, har äntligen fått tillbaka energin och tycker att det är kul igen. Så det blir att fortsätta idag, så snart är alla mina kläder i garderoberna, men jag tycker att jag saknar fortfarande några byxor och det är inte bra så jag hoppas att jag hittar dom snart.
 
Snart är det ju helg igen, då blir det jobb för mej, så det är bara idag och på fredag som jag är ledig. Känns riktigt bra.
 
Ha en jätte härlig torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0