Godmorgon nya veckan!

Äntligen får man vara lite ledig, men då har man så klart blivt stor förkyld, mår jätte dåligt. Kan inte prata för jag har ingen röst. Som sagt började känna av redan i fredags men nu har det verkligen brutit ut. Då har jag fått min förklaring för igår, för då var jag yr nästan konstant och kunde inte en gå rakt så jag var tvungen åka hem från jobbet igår, kunde inte jobba mina timmar. Jag måste bli bättre för nu orkar jag inte ens ta hand om hemmet sen så måste jag ut och skotta för nu har det börjat och snöa igen, vi som har haft så bra och långt uppehåll med snön, så det känns inte heller bra. För mer snö vill man inte ha.
 
Hoppas att ni alla andra har en bra start på den här nya veckan!
För mej blir det soffläge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0