Monday

Så där då, då har man haft lite bloggsemester hihi. Det har varit skönt att inte behövt tänka på bloggen. Sen så har jag också haft fullt upp.
Som förra veckan var jag på en liten Road Trip och det var verkligen kul att få komma bort. Var nämligen till Skellefteå från måndag till onsdag. Där blev det att bila runt lite grann, ska skriva mer om det sen.
 
Sen så har jag jobbat mina två helger på rad, har den sista helgen kvar nu till helgen. Sen får man äntligen vara ledig en helg hihi.
 
Jag har även varit på en födelsedagsmiddag som slutade med utgång har äntligen fått vara på O´learys sen dom öppnade upp igen i Luleå. Det var fint men det var bara ungt folk som var ute dvs 18 åringar så man kände sej lite gammal haha.
 
Nu ska jag njuta av dom här fem dagarna som jag är ledig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0