Godmorgon

Idag blir det en sväng till stan för att jag ska luncha med en vän, det kommer bli trevligt. Får se vart vi kommer gå.
Igår var jag på födelsedagskalas hos mina föräldrar, fick äta en jätte god tårta med jordnötter, kola och choklad. Gillar verkligen den kombinationen. Så var det massa annat gott.
 
Imorgon så börjar påsken och då börjar jag också jobba. Men det kommer verkligen vara lugnt arbetspass och bara prata om fredag så kommer det vara lugnt. Inga varor som kommer sen kommer det väl inte heller vara så mycket folk kvar i den här stan för dom mesta åker ju till stugan och firar påsk. Så sen är jag påskledig hihi.
 
Då är det dags att kicka igång denna onsdag!
Ha en fab dag idag!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Så skönt med påskledighet!!:-)

2013-03-27 @ 13:56:05
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se
Postat av: Gaby

Kul att gå ut och luncha.Påskvädret ser ut att bli bra,trevligt för alla påskfirare.

2013-03-27 @ 14:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0