Godmorgon

Vilken dag vi hade igår, som ni vet så älskar jag fredagar och den här dagen kommer inte heller vara så dum. Vi hade riktigt fredagsmys och jag har fotat så ni ska få se. Jag gjorde så goda tilltugg innan vi skulle tillaga middagen som var ankbröst. Men det var ändå lite stressigt igår eftersom jag jobbade igår sen skulle man åka iväg och handla alla saker som jag behövde, ville egentligen att allt skulle vara klart tills min sambo kom hem, men det hann jag inte. Kan säga att han blev verkligen nöjd med tilltuggen.
 
Idag blir det utomhus aktivering, blir frukost lunch ute vid vår grillplats. Så allt ska tillagas över glöd hihi. Det kommer bli gott, ska ta med mej kameran också så får jag fota. 
Nu måste vi ut i det här fin vädret.
 
Hoppas att ni också har lika underbar dag framför er som vi har!

Kommentarer
Postat av: nina

Önskar dej en härlig dag! Visa gärna vad ni åt igår :)
Kram.

2013-03-23 @ 09:24:09
URL: http://ninajustme.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0