Mina älskade tulpaner!

Jag tror att jag är nu inne på min tredje vecka med att köpa tulpaner. Och jag tycker att det är lika kul varje gång.
Den här gången så vill jag ha mer färg eftersom det är påsk, men jag insåg en sak idag att jag har köpt lite höstiga tulpaner. Men det var för att jag var så inne på gula tulpaner, inser att jag skulle egentligen ha köpt lila och rosa haha.
 
 
Som ni ser blev det gula med rött i och oranga med gult i. Får som sagt köpa rosa och lila nästa vecka istället.
 
 
Papegojtulpaner till hallen.

Kommentarer
Postat av: maria

Tack Nina!,ja man kan göra fynd där=),haha ja tänk vad bra med nästan gratis bensin!,kunde dem införa på mitt jobb med tycker jag haha!, så mycket som man kör!.Vilka underbara tulpaner!,älskar själv tulpaner så fint!

2013-03-26 @ 16:06:19
URL: http://mialooove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0