Godmorgon

Äntligen fredag och då blir det fredagsmys. Vid det här laget så vet ni vad det innebär, grilla. Det bästa av allt vilken värme vi har så nu kanske man tillomed får sitta ute och äta. Det kommer även bli årets första glas rosévin.
 
Har bilen idag så jag ska åka iväg och handla lite saker. För idag blir det ingen förrätt eller tilltugg, det får bli ostbricka istället efter maten, det blir gott.
Förra fredagen var vi hos mina föräldrar och fick äta gott och dricka gott, kommer ju på att jag inte har visat nå bilder så jag ska göra det idag.
 
Känner redan på mej att det här kommer bli en bra helg, bara värmen håller i sej så blir det bra.
Ha en jätte härlig fredag och helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0