Godmorgon

Kan inte fatta att det är redan onsdag, vart tar alla dagarna vägen?! Idag ska jag åka iväg och shoppa något, säger inte än vad det är hihi. Men det är något som är jätte bra. Sen ska jag ta tag i alla sakerna som jag har stoppat ut i hallen och vardagsrummet, det kommer inte bli så kul. Men det är bra att rensa då och då. Som man säger man blir aldrig klar i ett hus hihi.
 
Jag hoppas att det ska dyka upp något i brevlådan idag, för jag har beställt några saker, för på lördag ska jag på Namnkalas det är nästan som dop. Vad svårt det är att hitta på presenter till det, för man vill ju inte köpa samma som dom andra som kommer. Men jag blev nog rätt så nöjd med det jag beställde för det kommer inte vara nån som har samma som mej hihi. Jag har tänkt utanför boxen hihi.
 
Ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0