Lyx på helgerna!

Insåg just att det var inte så många bilder jag hade att visa er. Men jag har en bild på en maträtt som min mamma gjorde när dom var hos oss för några veckor sen. Dvs det var en lördag när vi fick hjälp med trädgården och att bära in lite av utemöblerna. Det var faktiskt sista gången vi satt ute och åt vid vår trädgårdsmöbler för i år, det var i slutet av september nån gång.
 
 
Vi blev bjudna på Tapas och ni vet att jag älskar ju sån här mat. Så hade vi självklart bubbel till. Det var verkligen super gott.
 
Småplock och tapas är det  bästa som finns, därför blir jag alltid eld och lågor när jag ser att folk bjuder på småplock, jag bara myser då haha.
 
Ni vet jag hade ju ett söndagsparty för en vecka sen och då bjöd jag på en del småplock och det blev verkligen lyckat för jag hade dukat upp ett bord med allt så man fick själv gå och plocka det man vill ha och sen sätta sej och äta, sen får man resa sej upp igen om man vill ha mer hihi. Kommer ha lite småplock den 2 november då kommer jag duka upp igen på samma sätt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0