Thuesday diary

Då blev det fullt upp igen, hela förra veckan blev det att jobba så man var inte nå hemmafru. Igår hade jag min första lediga dag och då var det självklart fullt upp. Har börjat med min pw igen och det känns jätte bra. Har just kommit in från dagens pw.
 
På fredag börjar jag och jobba igen och det blir hela helgen. Men jag kommer hinna med en trevlighet på fredag, sen är det bara jobb som gäller.  Men sen den 2 nov ska vi ha middagsbjudning och det kommer bli kul har redan gjort klart menyn måste säga att jag är stolt över den och det kommer bli super gott hihi.
 
Jag har egentligen en hel del bilder att visa er så jag ska ta tag i det nu och se på dom bilderna så ska det väl snart komma upp ett nytt inlägg.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0