Godmorgon!

Redan torsdag, den här veckan har verkligen gått snabbt. Nästan för snabbt hihi.
 
I tisdags var jag in till stan, det har hänt en del insåg jag. Bara tal på om kläder, det hade ju kommit in hur mycket fint som helst. Och vilka kläder Lindex hade fått in. Men jag kom inte hem med nå kläder, det blev lite annat istället. För jag hade ett presentkort på Lyxx som jag använde, så det gick noll kr för mej den dagen inte dåligt hihi.
 
Idag så är det städning som gäller. För nu har man skjutit upp det för länge så nu ska det bli fint haha. Jag har verkligen kommit i ett bra flow just nu så det är bara haka på och se hur länge det varar.
 
Ha en super härlig dag och tänk snart är det helg!

Kommentarer
Postat av: Bexollila

Håller med denna vecka har gått jätte fort :o

Svar: Joo veckorna går verkligen snabbt =)
Nina

2014-08-28 @ 10:34:05
URL: http://Http://nattstad.se/bexollila
Postat av: Sofie Hedman

Ha en jätte bra dag! :)

Svar: Tack så mycket! =) Detsamma till dej!
Nina

2014-08-28 @ 11:19:17
URL: http://girlwhohunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0