Bättre sent än aldrig!

 
Jag har köpt en julkalender till mej och min sambo. Så nu får vi varje dag en bit ekologisk choklad.
 
Som rubriken säger bättre sent än aldrig, jag har idag äntligen köpt en julkalender till oss, egentligen var jag ute efter lakritskalender, men dom tar slut snabbt. Men nästa år ska jag vara snabb. Men jag är nöjd med den här, har nyss öppnat upp till lucka nr 5, så det blir 5 chokladbitar som vi får dela på idag. 
Det är choklad från 60%, 75% och 85%.
 
Vad skönt det är att det är äntligen fredag och vad står det på schemat!? Joo, det är Idol final och vi ska äta idag Renytterfilé från Vapsten sameby med rotfruktsgratäng, timjansky och krusbärsgelé. Dvs att vi har som vanligt tagit en helggurmepåse från Hemmagastronomi. Det kommer bli så gott, för jag älskar ren!
 
Ha en riktigt härlig fredag och unna er något riktigt gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0