Monday diary!

Hur har ni det i julstugan? Jag har haft fullt upp, har det inte varit jobb så har jag varit och rantat runt. Insåg igår att i veckan ska jag julhandla all mat som vi ska ha på julafton, för jag tänker inte stå och trängas med folk dom sista dagarna innan julafton. 
 
Jag skulle ju på en tjejmiddag den 6 dec, tyvärr blev den inte av. Fick veta det dagen före så det var verkligen super tråkigt eftersom jag såg verkligen fram emot det. Men jag var glad över att jag hade tagit på mej extra jobb den helgen. Har även jobbat i helgen och ska även jobba min årets sista helg nu till helgen. Så man kan säga att jag har jobbat nästan alla helger i december.
 
Jag måste ju visa min fina julgran för iår, man skulle kunna säga att den är frostig och kall i år, men det gillar jag. Jag var ju snabb att ta fram den i år, men det är jag varje år hihi.
 
Ha en super härlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0