Alla Hjärtnas Dag!

Vi var ju på middag hos mina föräldrar eftersom dom firade 44år som gifta. Vi tog med oss tilltugg och champagne. Här kommer det lite bilder från kvällen.
 
 
Klart att man ska dricka champagne på en alla hjärtans dag!
 
 
Tilltugg hade jag gjort pizzabullar, som har blivit min favorit att göra.
 

Man kan aldrig få nog av bubblor.
 
 
Och dukningen så klart.
 
 
 
Till förrätt var det musslor och räksoppa så god!
 
 
 Till varmrätt blev det entrecote med nån slags osttäckte, det var också super gott. Min mamma kan laga mat hihi. Till efterrätt blev det en hallongel tårta från Holms.
 
 
 
Jag älskar att fota ljus och blommor, men det är kanske för att jag tycker att blommor kan vara så vackra samt ljus hihi. Måste bara ta med den här bilden på en tulpan som jag hade hemma.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nina

Åh ljuvliga bilder <3 håller med, bubblor är aldrig fel!
Kram.

2014-02-23 @ 20:18:01
URL: http://awifeamotherawoman.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0