What´s up!

Det har hänt en del saker på sista tiden, så jag har fått stanna upp och pausa ett tag. Det har varit både bra och skrämande.
 
Bara idag fick jag höra en jätte bra sak för mej så jag är så överlycklig över det och det börjar i mars. Sen så tror jag eller jag vet att det kommer bli en grymt bra sommar för mej. Mer än så vill jag inte skriva. Men jag säger igen 2014 är mitt år hihi. Min mantra.
 
Igår var jag och lämnade blod, gick faktiskt riktigt bra annars brukar det alltid vara problem för mej. För jag är ganska så svår stucken eller så brukar dom vill gömma sej. Men det gick riktigt smidigt igår så jag hoppas att jag slipper att göra om det om en månad. Men det ska bli intressant och höra vad dom säger om mitt blod.
 
Min älskade vovve fyller år idag, hela 6år. Det är tur att han är fortfarande som valpig haha. Så med det firade vi att vara ute och gå på en lång promenad och det var så härligt. Sen har vi hunnit med att busa hemma och så har han självklart fått godis.

Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis till vovven!!

Svar: Han tackar =)
Nina

2014-02-04 @ 14:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0