Godmorgon

Värmen fortsätter och stanna kvar här i Luleå och det är härligt. Igår på kvällen blev det regn och åska men det behövdes verkligen. Det har nog inte regnat här på ca tre veckor. Det är tur att solen och värmen är kvar.
 
Tyvärr så mår inte jag så bra, jag vet inte om jag har fått matförgiftning eller något sånt. Det börjades i lördags och jag har mina misstankar på vad det kan vara. För jag förstår att jag har ätit något som var dåligt. Jag hoppas verkligen att det går över snart för jag vågar som inte lämna att huset om ni förstår.
Det är typiskt att man ska få sånt här när man äntligen är långledig, men det är kanske lika bra att vara sjuk nu när man är ledig istället för att man inte skulle kunna jobba.
 
Nu har jag en del foton att visa er, så stanna kvar hihi!
 
Ha en riktigt härlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0