Godmorgon

Det blev tyst i bloggen förra veckan, men det var för i onsdags blev det så dåligt väder så jag och min sambo åkte nämligen till Ikea, sen passade vi även på att gå in i några andra butiker för vi var ute efter en gasolkamin som vi nu har äntligen fått tag på. Men det var kul att få komma bort ett tag, sen blev det att sova en natt i Kalix också. Så vi kom hem senare på  dagen i torsdags.
 
Sen har jag jobbat hela fredag och lördag, söndag, men nu är jag äntligen ledig i några dagar.
Men alltså vilken värme vi har fått, helt otroligt. Man är ju så lycklig när det är fint väder, så nu ska jag passa på att gå ut och gå på en morgonpromenad innan det blir för varmt ute.
 
Ha en super härlig dag och en bra start på den nya veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0