Vad är det för dag!

Har ni nå fredagsfeeling?!
Jag önskar att jag hade det, men vet ni vad det här skulle vara min sista sjunde jobbardag på raken med bara öppningar, men jag kommer fortsätta och jobba och ha öppningar i två dagar till. Så på söndag blir det min sista jobbardag, då har jag jobbat nio dagar i sträck jag kommer nog se ännu tröttar ut då än vad jag är nu. Mina kära föräldrar var förbi mitt jobb idag och sa att jag såg trött ut hihi. Men det är bara förnamnet. 
 
På tal om helt något annat så ska vi ändå köra fredagsmys, fast jag kommer slockna tidigt hihi. Så kött, potatis, sås och vin kommer det bli!
 
Jag skulle ju visa ihelgen vad det var för paket som jag hämtade ut, men det får bli senare, dvs efter helgen. För just nu lever jag lite i min egen bubbla och tankar. Blir så när man är trött. 
 
Ha en F.A.B f.r.e.d.a.g!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas din fredag var superbra! :)

Svar: Den blev bra tillslut =) Tack så mycket!
Nina

2015-04-18 @ 08:13:43
URL: http://elinbjorkander.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0