Mer tankar!

Kom just på att jag har ju inte skrivit eller visat bilderna från tjejmiddagen som jag var på i början av juni, det är ju två månader sen, att jag har glömt det. Får ta och skriva ihop ett inlägg om det...kanske senare idag om jag hinner.
 
 
Just nu så håller jag på räkna ner min dagar som jag har kvar att jobba denna vecka, bara tre dagar kvar, jippi! Jag längtar verkligen att få vara ledig i några dagar och samla på mej massa energi, för just nu går jag verkligen på sparlåga, så jag längtar efter min frihet och inga måsten och speciellt att inte behöva hålla tider. Så på måndag ska jag bjuda mej själv på en långsovmorgon och en härlig utedag. För jag har beställt sol och värme!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nina

Hoppas att du får en fin helg! Kram.

Svar: Tack! Detsamma till dej =) Kram
Nina

2015-08-07 @ 13:49:30
URL: http://www.awifeamotherawoman.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0