Sommar minnen!

För ca 2 veckor sen så var jag och min lilla familj till mina föräldrar där vi blev bjuden på jätte god plockmat. Det passar så bra på tanke på att jag älskar plockmat hihi.
 
 
Charkisar, guacamole och gott bröd.
 
Det va så super gott, jag tror att jag ska göra något liknande nästa lördag när vi får middagsgäster hos oss. Blir perfekt förrätt.
 
 
Super god drink som passar jätte bra en varm sommardag.
 
 
Bellini så gott. Ni måste testa det nån gång!
 
Va det är kul att kolla tillbaka på bilder och vad man har gjort i sommar. Kan inte fatta att det är över nu, men det är tur att jag gillar alla årstider, men ändå är sommar helt klart min favorit!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0