Alla hjärtans dag firade vi på vårt fredagsmys istället!

Jag var ju som sagt inte riktigt på topp i fredags, kände mig hängig och så hade jag så ont i halsen. Men vi fixade ändå en super god middag med romantiska inslag hihi.
 
 
Bubbel och jordgubbar, kan man inte tacka nej till!
 
 
Kan nog inte påstå att dom här bubblorna passade till jordgubbarna. Blev en liten annorlunda smak upplevelse.
 
 
Kvällens dukning, vikt servetterna till ett hjärta, ok kanske inte den finast hjärtat hihi.
 
 
Lite charkisar till förrätt, lufttorkad fläskfilé, salami och lufttorkad skinka.
 
 
Love love love!!!
 
 
Kvällens huvudrätt: Entrecoté från Norrbottensgården, råraka och kompott med brysselkål, lök och svamp. Och självklart bea sås till.
 
 
Kvällens vin Brown Brothers, kan verkligen rekommendera vinet.
 
Det var vår alla hjärtans dag middag och det var så gott och mätt det ska vi inte prata om. Min sambo fick halva min köttbit så han var överlycklig haha.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0