Fredagsmys med skaldjursplatå!

 
Champagne Grönstedts, beställningsvara på Systembolaget.
 
Riktigt bra champagne måste jag säga, verkligen gott och det blev som ännu mer lyxigt till skaldjursplatån. Dricka champagne och äta skaldjur, kan det bli bättre hihi.
 
 
Blåmusslor kokta i vitt vin.
 
 
Räkor, aioli och bröd. 
 
 
Havskräfta och ostron.
 
 
 
Edward Bloms vita vin. Också riktigt bra, beställningsvara på systembolaget.
 
Det var vår fredag, som ni ser var det lyxigt. Men jag gillar såna fredagar, vi lägger alltid mest krut på fredagar. Eftersom jag brukar jobba lördagar och söndagar så kan man inte göra så mycket. 
 
Jag måste berätta att havskräfta var verkligen super gott, det var första gången jag åt det så som det var. Det kommer jag vilja köpa fler gånger. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gaby

Vilken lyxmat ni äter.Havskräftor är ju super gott har bara ätit dom på restaurang.Gott,gott.

Svar: Det är klart att man ska ha lyxmat på fredagar hihi. Det var verkligen super gott! =)
Nina

2015-03-02 @ 06:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0